بازدید وزیر نیرو از کارخانجات آریا ترانسفو

بازدید وزیر نیرو از کارخانجات آریا ترانسفو

وزیر محترم نیرو جناب آقای مهندس چیت چیان صبح امروز سه شنبه دهم مرداد ماه ۹۶ در صدر هیئتی بلند پایه از کارخانجات آریا ترانسفو بازدید به عمل آوردند.

در این سفر، استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد صنعت برق و برخی مدیران کشوری ایشان را همراهی می کردند. وزیر نیرو در جمع صنعتگران این شرکت گفت: این کارخانه با توجه به استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات روز دنیا و همچنین نیروی انسانی متخصص و مجرب از ظرفیت های مطلوب تولید ترانسفورماتورهای توزیع، فوق توزیع و قدرت در منطقه می باشد وعلاوه بر تامین بازار داخلی، توانمندی مناسبی برای حضور در بازارهای بین المللی دارد و ما وظیفه خود می دانیم از تمام شرکت های تولیدی داخلی در زمینه صنعت برق حمایت کنیم.

مهندس چیت چیان در ادامه خاطر نشان کرد: از افتخارات صنعت برق ایران این است که ۹۰ درصد تجهیزات خود را در داخل تولید و تامین می‌کند و این خودکفایی داخلی از ۳۰ سال گذشته در سه حوزه تولید لوازم و تجهیزات، توزیع و انتقال هدف گذاری شده بود که هم‌ اکنون به این دستاورد مهم رسیده‌ ایم.
ایشان به لزوم رقابت بین تولیدکنندگان داخلی در صنعت برق اشاره کرد و افزود: با توجه به کیفیت تولیدات داخلی، این رقابت در صنعت برق در بین واحدهای تولیدی وجود دارد که عاملی برای حرکت به سمت افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و ارائه بهترین خدمات پس از فروش است.